İki yıl önce kuruldu, pandemiyi fırsata çevirdi. “Stratejimizi e-ihracat üzerine kurduk, ihracatımız yüzde 100 arttı”

Hilmi ERMİHAN- Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı

İki yıl önce kuruldu, pandemiyi fırsata çevirdi. “Stratejimizi e-ihracat üzerine kurduk, ihracatımız yüzde 100 arttı”

Koronavirüs salgınında kurulan Türkiye firması, yenilikçi stratejisiyle ihracat hacmini katladı. Ürünlerinin tamamını ihraç eden Han-Mach Danışmanlık ve Dış Ticaret A.Ş.’nin Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Hilmi Ermihan, kuruluştan bu yana geçen iki yılda yaklaşık 20 ülkeye ihracat yaptıklarını belirtti. Ermihan, “Geçtiğimiz iki yıl içerisinde ihracat stratejimizi mevcut müşteri portföyümüz ve e-ihracat sitelerinden bulduğumuz talepler üzerine kurduk. Bu da ihracat kapasitemizi pandemi şartlarına rağmen yüzde 100 artırmamıza yardımcı oldu” diye konuştu.
Başarının dijitalde olduğunun altını çizen Ermihan, e-ihracat portalı TurkishExporter’ın, ticaret hacimlerine olan katkısını şöyle anlattı:
“Her geçen gün kendini yenileyen bir sistem kurulduğu için, firmaların ihracat potansiyelini artıracağı kanaatindeyim. Kurulduğumuz yıllarda 3-4 ülkeye düşük miktarlarda ihracat yaparken şu anda eski portföyümüze ek olarak 10 yeni ülkeye daha ihracat yaptık.”

Browse Other Stories