Türkiye
year 17 YIL

Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye A.Ş. (Toyota Türkiye), Toyota′nın Avrupa′daki üretim tesislerinden biridir. Corolla Verso ve Auris modellerini üreten Toyota Türkiye, Adapazarı′nda kurulmuştur. Üretimin büyük bir kısmı, çoğunluğu Avrupa′da olmak üzere 30′dan fazla ülkeye ihraç edilmektedir.

Ana hissedarlarımız olan Sabancı Holding ile yüzde 65, Japon Toyota Motor Corporation ile yüzde 25 ve Mitsui & Co. ile yüzde 10 hisse ortaklığıyla kurulan Toyotasa Toyota Sabancı Pazarlama ve Satış A.Ş., Türkiye otomotiv pazarında Toyota marka araçların pazarlama, satış ve satış sonrası hizmetler faaliyetlerini yürütmektedir.

Toyota Motor Corporation (TMC), minivanlardan büyük kamyonlara kadar değişen alanlarda üretim yapan ve büyük bir model yelpazesine sahip olan, dünyanın en büyük otomotiv şirketlerinden birisidir. 2005 takvim yılında, Toyota, Lexus, Daihatsu ve Hino markalarının yıllık toplam satışları 8.12 milyon adede ulaşmıştır. Japonya′da 12 Fabrikası, 11 bağlı kuruluşu, ve 28 ülkede 52 üretim tesisi 285,900 çalışanı ile Lexus ve Toyota marka araçlar üreten şirketin ürünleri, 170′tan fazla ülkede müşterilere ulaştırılmaktadır. Toyota′nın otomotiv işlerindeki gelirleri, toplam satışlarının %90′ını kapsamaktadır. Toyota′nın telekommunikasyondan prefabrik evlere, ve lüks yatlara kadar değişik alanlarda çalışan şirketleri de bulunmaktadır.

Bütün üyelerinin katkıda bulunmasıyla, en kaliteli üretimi gerçekleştirmeye kendini adamış olan Toyota Türkiye, Toyota Üretim Sistemini (TPS) kurulduğu ilk günden beri uygulamaktadır.

Toyota Türkiye, bugün, yıllık 150,000 araçlık üretim kapasitesiyle, Toyota′nın Japonya dışındaki en büyük 10 fabrikasından biridir. Şirket aynı zamanda, Türkiye′nin en büyük üretim firmalarından biridir.

‘Vizyonumuz, müşterilerini en çok memnun eden ve ilk tercih edilen lider marka olmak. Misyonumuz ise Türkiye otomobil pazarında bir numaraya yükselmek ve tüm paydaşlarına değer yaratmak’

2005 yılında şirket sloganı olarak belirlenen İnsana Saygı ve Açık İletişim kavramlarının üzerine bu yıl Innovation & Kaizen değerlerini inşa eden Toyotasa’nın Türk otomotiv sektöründe orta vadedeki hedefi binek otomobil pazarı sıralamasında ilk üç marka arasında yer almak. Orta vadedeki hedeflerimiz doğrultusunda ise Toyotasa, önümüzdeki dönemlerde yeni model ve versiyonların da ürün gamına katılmasıyla pazar sıralaması hedefini gerçekleştirmiş olacak. Toyotasa’nın uzun dönemdeki hedefi ise Toyota’nın global vizyonu doğrultusunda pazarda lider konuma yükselmek.

Yetkili Satıcı sayısını 60’a yükselten Toyotasa, 2007 yılında gelişim planlarına uygun yeni yetkili satıcı yatırımlarını da devreye sokmaya başladı. Şirketimizin hedeflerine ulaşması için gerekli insan kaynağı ve organizasyon ihtiyaçları doğrultusunda yeni sistemler kurulacak. Önümüzdeki 3 yıl içerisinde de organizasyona yeni eklenecek fonksiyonlarla şirket yüzde 10’nun üzerinde büyümeyi hedefliyor.

Devamını Oku
Ürünler

TOYOTASA TOYOTA - SABANCI PAZARLAMA VE SATIŞ A.Ş.

Görüntülemekte olduğunuz dile ait firma ürün resimleri henüz girilmedi...
Konum

TOYOTASA TOYOTA Mesaj Gönder

Tedarikçi ile iletişime geçin
0 /35
Lütfen adınızı ve soyadınızı giriniz.
Lütfen ülke seçiniz.
0 /10000
Lütfen mesaj giriniz.
Ücretsiz mesajlaşma ile anında ihracat