PINAR

Türkiye
year 13 YIL

Türkiye’de gıda sanayisinin öncüsü Yaşar Gıda Grubu, topluluğun ideal görüşü çerçevesinde, Pınar’ı uluslararası bir marka yapma yönündeki çalışmalarına hızla devam etmektedir. Tarıma dayalı sanayi ürünlerinde başta Avrupa Birliği ülkeleri olmak üzere dünya pazarlarında Türkiye’de üretilmiş ürünlere getirilen kısıtlamalar yüzünden henüz arzu edilen noktalara ulaşılamasa da, özellikle Ortadoğu piyasasında Pınar Labne ile liderdir. Pınar Süt’ün ihracat yaptığı ülkelerin başında Kuveyt, Bahreyn, B.A.E. ve Suudi Arabistan gelmektedir. Bu ülkelerde Pınar, süt ürünleri sektöründe bilinen, tercih edilen ve yüksek pazar payına sahip bir markadır.
Bu başarının sebepleri arasında, Pınar markalı ürünlerin kalitesinin yanı sıra, bölgenin damak zevkine uygun ürün geliştirme çalışmaları ve Yaşar Topluluğu’nun ihracata verdiği önem sayılabilir. Bu ülkelerde aynı ülkemizde olduğu gibi tüketicilerle marka arasında güvene dayalı bir ilişki kurulmuş durumdadır. Bölgede yapılan pazarlama faaliyetleri de bu başarıyı perçinlemektedir. Pınar’ın dış pazarlardaki çağrışımı Türkiye’dekinden çok farklı değildir. Pınar yurtdışında da kaliteli, lezzetli, sağlıklı bir ürün ve güvenilir bir marka olduğu inancıyla tüketilmektedir. Özellikle Körfez ülkelerinde Pınar’ın bir Türk markası olması bir avantajdır.

Pınar Su, Türkiye’nin dış ticaret vizyonunda önemli bir rol üstlenmiş durumdadır. En temel ürünlerin ihracatında bile sıkıntı yaşanan dönemlerde Pınar Su dünyanın dört bir yanına ihraç edilimekteydi. Halen Türkiye’nin kaynak suyu ihracatının %50’sinden fazlasını tek başına gerçekleştiren Pınar Su, ABD’den Singapur’a kadar birçok ülkede tüketicinin tercihi durumundadır.

Pınar, çalışanları, üreticisi ve tedarikçileriyle birlikte büyümeyi, tüketicisi ile bütünleşerek uluslararası alanda söz sahibi olan bir dünya markası olmayı, çalışanlarıyla birlikte kârlılığını ve verimliğini arttırmayı ana hedefi olarak belirlemiştir.

Devamını Oku
Konum
0 /50