TODAS AS CATEGORIAS

Todas As Solicitações

Para Importação

Para Exportar

Como Funciona

Com 24 anos de experiência em centros de desenvolvimento de exportação, TurkishExporter é a empresa privada mais antiga em seu campo. Anualmente 90.000 e mais oportunidades comerciais contendo solicitações de compra diretas e atualizadas que você não encontrará em nenhum outro recurso. Serviço de envio de e-mails relacionados ao seu setor com todos os dados de contato dos compradores.

Milhares de solicitações de compra são publicadas em nosso site de centenas de locais diferentes ao redor do mundo. Você pode atender facilmente às solicitações do seu setor relacionadas aos produtos que pretende criar e exportar. Você pode ver instantaneamente as solicitações na página de Boletins especialmente criada para você. Também oferecemos a oportunidade de acompanhar solicitações de fora do setor com crédito.

Os Boletins de Exportação KOBI incluem solicitações cuidadosamente selecionadas de produtos e serviços da Turquia. As solicitações que são compiladas e editadas por nossa equipe de especialistas, os quais você nunca poderá alcançar, são entregues a você neste boletim; desta forma, permite que você envie correspondência para entrar em novos países e mercados o mais rápido possível.

Por Que Se Juntar A Nós?

Com 24 anos de experiência em centros de desenvolvimento de exportação, TurkishExporter é a empresa privada mais antiga em seu campo. Anualmente 90.000 e mais oportunidades comerciais contendo solicitações de compra diretas e atualizadas que você não encontrará em nenhum outro recurso. Serviço intensivo ativo para cada membro com o número de mensagens superiores a 300.000 mensais enviadas aos nossos membros.

Comércio Fácil

Negociar com a Turkishexporter ficou mais fácil. Inscreva-se agora e comece a negociar para atender às solicitações mundiais

Pedidos Setoriais

Seja um fornecedor das demandas setoriais no mundo, identifique os setores que o definem e examine as demandas no mundo

Apresentamos seus produtos O Mais Rápido, para empresas Em Todo O Mundo.

EMPRESA
DO UTILIZADOR
MENSAGEM
PERFIL
ANÚNCIOS
Ver Toda A Empresa
Exportar
histórias de
sucesso
VER TODAS AS HISTÓRIAS DE SUCESSO

İzmir’de üretiyor, 27 ülkeye tütün mamulü ihraç ediyor.

İzmir’de üretiyor, 27 ülkeye tütün mamulü ihraç ediyor 27 ülkeye nargile tütünü mamulleri ihraç eden Ona Tobacco, büyümesini e-ihracatla destekliyor, dünyanın yeni pazarlarına dijital yollarla ulaşıyor. TurkishExporter’ın sunduğu dijital iş ağından oldukça faydalandıklarını dile getiren Ona Tobacco Yönetim Kurulu Başkanı Nejdet Karakuş, “E-ihracatta amacımız ilk önce müşteriyi tanımaktır. Bizim için tanıma evresi, ticarette tarafların ciddiyetini de gösterir. E-ihracat bizim için çok etkili bir yöntem” diye konuştu. “Ülkemizin ihracat performansı hayatidir” Ona Tobacco’yu dünyada daha çok yere ulaştırmak için çabaladıklarını dile getiren Karakuş, ihracatın önemini şu sözlerle vurguladı: “Ülke parasının değerinin artırılması, ithalat-ihracat dengesinin gelirler anlamında pozitife dönüştürülmesi açısından önemlidir. O yüzden ülkemizin ihracat performansı hayatidir.” Rekabetin yolu e-ihracatta Ona Tobacco Türkiye Satış Müdürü Hasan Moralı ise İzmir’deki üretim tesislerinde yaklaşık 40 kişiye istihdam sağladıklarını belirterek, 27 ülkeye yaptıkları ihracatı TurkishExporter ile daha da artıracaklarını vurguladı. Dünya pazarlarında daha sıkı rekabet etmek için çok çalıştıklarını ifade eden Moralı, Ona Tobacco’nun ürünlerini dünyada daha yaygın hale getirmek istediklerini söyledi.

Nejdet KARAKUŞ - Yönetim Kurulu Başkanı

Otomotiv yedek parça üreticilerinin gözü Avrupa ve Amerika pazarında

Otomotiv yedek parça sektöründe üretim yapan Türk firmalar hedefe Avrupa ve Amerika pazarını koydu. Rekabetçi işgücü ücretlerinin yanı sıra, Türkiye’deki otomotiv yedek parça üreticilerinin ihracat yeteneklerinin bu potansiyeli daha da güçlendirdiğini öne süren Nazsan Makina CEO’su Derya Güven Menderes, “Otomotiv yedek parçası sektöründe. En büyük potansiyel Avrupa ve Amerika pazarıdır. Bu ülkeler ve çevrelerindeki ülkelerde potansiyeli yüksek olarak görüyoruz. Avrupa ve Amerika’daki işçilik maliyetlerinin bizim ülkemize göre hayli yüksek olması bizim için avantaja dönüşen bir durumdur. TurkishExporter’la birlikte pazara gitmeye çalışmak yerine pazarı kendimize getirdik” diye konuştu. Aydın’dan dünyaya otomotiv yedek parçası ihraç ediyor 2016’da kurulup bugün Ürdün, Yemen, Cezayir, Bulgaristan, Kanada ve İran gibi ülkelere ihracat yapan Nazsan Makina Otomotiv, e-ihracatla gücüne güç katıyor. Nazilli’de kurularak dünyanın dört bir yanına otomotiv ve şanzıman dişli ve yedek parçaları ihraç eden şirket, TurkishExporter aracılığıyla ürünlerini dünyanın her yerine tek tıkla sunuyor. “E-ihracat pazarı büyütmekle kalmadı, güven de sağladı” Nazsan Makina Otomotiv Genel Müdürü Aziz Adıgüzel ise, e-ihracatın pazardaki potansiyeli artırmanın yanı sıra, güven artışı sağladığını da vurgulayarak, “Her şeyden önce teknoloji ile birlikte e-ihracat hacminin genişlemesi, pazarın bu alana kayması, bu alanda taleplerin artması çok fayda sağlamaktadır. Bunun yanı sıra e-ihracat, pazardaki güvenin artışında olumlu etki sağlayarak bu süreçteki işlemlerin de kısalması anlamında da ilave fayda yaratmıştır” dedi. “Pazara gitmeye çalışmak yerine pazarı kendimize getirdik” Menderes, e-ihracatın şirketlerine katkılarını ise şöyle özetledi: “TurkishExporter’la birlikte pazara gitmeye çalışmak yerine pazarı kendimize getirdik. Hedef kitleye doğrudan ulaşabilir olmak, direkt doğru alıcıya ulaşabilir olmak, aynı zamanda o kanaldan ulaşmak karşı taraf üzerinde güvenilir etki bıraktı ve ticarete geçiş aşamalarının kısalmasını sağladı. Yine bununla beraber TurkishExporter aracılığı ile müşterilere ulaştığımızda daha hızlı geri dönüşler aldık. Ayrıca platformun dünyada kullanımın yoğunluğu ve güvenilirliği en önemli tercih sebeplerimizdendir.

Derya Güven Menderes - CEO

60 metrekare dükkânda başladı, bugün dev tesiste 68 ülkeye ihracat yapıyor

1988’de 60 metrekare dükkânda ticaret hayatına başlayan Endüstriyel Elektrik, bugün yaklaşık 30 bin metrekare alanda 68 ülkeye ihracat yaparak çalışmalarını sürdürüyor. Endüstriyel Elektrik Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Tarhan, ihracat yapmanın ülke ekonomisi için önemini vurgulayarak, “Bizim anlayışımıza göre ihracat dışarıdan aileye giren para gibidir. Ailenin içine para konuyorsa, bence artı değer budur” diye konuştu. Endüstriyel Elektrik’in 1993’ten bu yana ihracat yaptığını anlatan Tarhan, bugün iç piyasaya ve Afrika ağırlıklı olarak dünyanın 68 ülkesine ihracat yapmaya devam ettiklerini vurguladı. Dijital ihracat platformu TurkishExporter ile de iş birliğini sürdüren Endüstriyel Elektronik’in, dijital yatırımlara önem verdiğinin altını çizdi. Endüstriyel Elektrik, 3 kişiyle başladığı yolda bugün yaklaşık 250 çalışanıyla birlikte üretmeye devam ediyor.

Hasan TARHAN - Yönetim Kurulu Başkanı

Türk ihracatçılar e-ihracatla Çin’e kafa tutuyor!

Dünyayı etkileyen Covid-19 salgınının ardından oldukça önem kazanan e-ihracat sayesinde Türk firmalar yeni pazarlara daha kolay açılmaya başladı. Türk üreticilerinin ürünlerini dünyanın pek çok noktasına pazarlayan BSP Atmaya Danışmanlık’ın CEO’su Pierre Barroso, uluslararası pazarda en çok Çin ile rekabet içinde olduklarına vurgu yaptı. Barroso, “Çin’in yarattığı boşluğu maalesef Türk üreticilerin iyi kullanmadığını düşünüyorum. Türkler bu avantajı iyi kullanmalı. Çin lojistikten dolayı şu an avantajını kaybetti, bu durumu iyi değerlendirmek gerek, aksi taktirde Çin’den aldığımız pazarı tekrar kaptırabiliriz” diye konuştu. Türkiye’nin stratejik konumu ve fırsatlar Otomotiv, medikal, kozmetik, tekstil gibi sektörlerde dünyanın pek çok noktasına ürün tedarik eden BSP Atmaya Danışmanlık, kurulduğu 2019’dan bu yana ihracat hacmini genişletti. Fransa, İngiltere, İspanya, Portekiz, İtalya, Malta, Rusya, Fas gibi ülkelere Türkiye’den ürün tedarik eden firmanın CEO’su Barroso, Türkiye’nin stratejik konumuna dikkat çekerek, “Dünyanın en önemli üretici ülkelerinden biri olan Türkiye gerek konumu gerek lojistik avantajı ile dünyanın en stratejik konuma sahip ülkelerinden biri” dedi. Fransa, Portekiz ve Türkiye’de yedi ofis Fransa, Portekiz ve Türkiye’de ofisleri bulunan ve 30 personelle operasyonlarını sürdüren firmanın ihracat hacmini geliştirmek için yeni pazarlar aradıklarını anlatan Barroso, “Yeni pazarlar yaratabilmek için Amerika’da şirket kurma girişiminde bulunduk” ifadesini kullandı. Barroso, “Fransa ve Amerika benim işim için en çok potansiyele sahip iki ülke. Benim de Fransız olmamın etkisi büyük şüphesiz” diye konuştu. “Dünya e-ticaret ile dönüyor” E-ihracatın öneminin de altını çizen Barroso şunları söyledi: “Dünya e-ticaret ile dönüyor. Artık alıcı ile satıcının bir araya gelmesi çok daha kolay. Yeter ki müşterinizin güvenini sarsmayın. Hedefimiz müşterilerimizle güven içinde ve uzun vadeli ticaret yapmak. 2019 yılında internette araştırmalarım sonucu keşfettiğim TurkishExporter, yeni pazar yaratmamda ve aradığım üreticileri bulmamda bana kolaylık sağlıyor.”

Pierre BARROSO - CEO

İhracatçılardan 2022 atağı; “Giriş ve gelişme bölümü tamam, artık sonuç kısmındayız”

Türkiye ekonomisine önemli katkıları bulunan ihracatçı firmalar, 2022’de hacimlerini artırmak için yatırımlarına devam ediyor. Yeni nesil ihracata dair gelişmeleri yakalamakta kararlı olan ihracatçılar teknolojik altyapılarını geliştirirken, manevralarında e-ihracata daha fazla önem veriyor. Henes Grup Genel Koordinatörü Fırat Tek, gelişen teknolojiye entegrasyon süreçlerinin meyvelerini vermek üzere olduğunun altını çizerken, “Giriş ve gelişme bölümü tamam, artık sonuç kısmındayız” diye konuştu. “İnsanlara ulaşma noktasında değişiklikler oldu” Medikal ürünleri başta olmak üzere, bilişim ve mobilya gibi sektörlerde ihracatçıyla yurt dışındaki müşteriyi buluşturan Henes Grup, e-ihracata yönelik dijital entegrasyonunu tamamlamayı hedefliyor. Dijital imkanları kullanarak Türkiye’nin ihracat hacmine daha çok katkı sağlamayı hedeflediklerini belirten Henes Grup Genel Koordinatörü Fırat Tek, “Yeni dünya düzeninde ticaretin pek çok dinamiği değiştiği gibi, insanlara ulaşma noktasında da pek çok değişiklikler oldu. B2B platformlarını önemsiyorum. Çok büyük bir katkısı olacak. Entegrasyonumuz bu anlamda nasıl olmalı diye çalışıyoruz. Giriş gelişme bölümleri tamamlandı, artık sonuç kısmındayız. Sahada çok daha aktif olacağız. Yavaş yavaş bilinirliğimiz ve güven endeksimiz artıyor” dedi. Türkiye’den dünyaya en kısa yol Amaçlarının Türk üreticinin ürünlerini dünyaya açmak olduğunu ifade eden Tek, “Henes Grup olarak, kurulduğumuz 2020’den bu yana, dış ticaret yapan bir firmayız. Yurt dışından talep toplayıp özellikle yurt içinden karşılamaya çalışıyoruz bu talepleri. Amacımız yurtdışı taleplerini toplayarak, Türkiye’deki üreticiyle buluşturmak. Burada biraz milliyetçilik yapıyoruz aslında. Bu, idealimiz bir noktada bizim” ifadelerini kullandı. Dijitalleşme ve e-ihracat Tek, e-ihracata ve dijital dönüşüme yönelik attıkları adımlar ve ticaretin yeni parametreleri hakkında ise şunları söyledi: “Büyük hacimli bir ihracat hareketi yaratabilmek için temeli TurkishExporter ile attık. TurkishExporter’ın da çabasıyla inşallah bu hedefimizi gerçekleştireceğiz. Şimdilik iki ülke ile ihracat çalışmalarımız oldu. Birçok ülkeden gelen talepleri görebiliyoruz, kendi içimizde değerlendirip muhataplarımıza dönebiliyoruz. 15’e yakın ülkeden şirketle TurkishExporter aracılığıyla iletişimimiz sürüyor. Bu görüşmeleri ticarete dönüştürmek için iletişimimiz devam ediyor.”

Fırat TEK - Genel Koordinatör
Suporte Whatsapp